Συχνές Ερωτήσεις
Επίσης οι Φορείς ή τα άτομα που, είτε με Εισαγγελική εντολή, είτε με απόφαση Δικαστηρίου, τους έχει δοθεί η επιμέλεια. Σε αυτή την περίπτωση προσκομίζουν τα ανάλογα έγγραφα.
Σεβόμενοι, αφενός τις σύγχρονες επιστημονικές επιταγές που δίνουν έμφαση στην αυθεντική αξιολόγηση μέσω ποικίλων μορφών & μεθόδων & πηγών για τη συλλογή ποιοτικών και ποσοτικών δεδομένων και αφετέρου, έχοντας εμπιστοσύνη στην επιστημονική υπόσταση των Εκπαιδευτικών, η σύνταξη της, Παιδαγωγικής Έκθεσης προς το 2ο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ Πειραιά θέλουμε να αποτελεί Ελεύθερη Παραγωγή / Καταγραφή, που θα μας δίνει αντικειμενικές πληροφορίες για τα δυνατά και αδύναμα στοιχεία της προσωπικότητας του μαθητή και γενικότερα για το είδος και το βαθμό σοβαρότητας των εκπαιδευτικών αναγκών του.
Στο πλαίσιο της αρμονικής συνεργασίας, παρατίθενται ενδεικτικά, τομείς παρατήρησης του μαθητή, που, κατά περίπτωση και βαθμίδα, δύναται να αποτελέσουν τους άξονες καταγραφής της Παιδαγωγικής Έκθεσης:
- Ακαδημαϊκές Δεξιότητες ( γνωστικά αντικείμενα)
- Επικοινωνία
- Συμπεριφορά (π.χ τήρηση κανόνων πλαισίου, διαπροσωπικές σχέσεις…)
- Κοινωνικοποίηση / Συμμετοχή
- Επεξεργασία Πληροφοριών/Οδηγιών
- Κινητική Ανάπτυξη (π.χ αυτονομία στην καθημερινή διαβίωση)
- Ενδιαφέροντα
- Συνέπεια Φοίτησης / Σχολικών Υποχρεώσεων
- Συνεργασία σχολείου με οικογένεια ή/και με άλλους φορείς
- Υποστήριξη (π.χ Τμήμα Ένταξης, Διαφοροποίηση Διδασκαλίας, … άλλο)
- Συνεργασία με Σύμβουλους Εκπαίδευσης και αρμόδιο Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής και καταγραφή των προτάσεών τους
- της διερεύνησης και αξιολόγησης εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών αναγκών,
- των στοχευμένων εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών παρεμβάσεων ,
- της υποστήριξης του συνολικού έργου των σχολικών μονάδων,
- της ενημέρωσης και επιμόρφωσης της σχολικής κοινότητας και
- της ευαισθητοποίησης του κοινωνικού συνόλου